neděle 9. září 2012

Výprava za kapry na oblíbenou vodu 7.9 – 9.9.2012


Přišel konečně ten den , na který jsem již tak dlouho čekal , je to pátek a já vyrážím v dopoledních hodinách na mou oblíbenou štěrkovnu. Ač sám ale velice rád ,že se zase vracím po tak dlouhé době k této lokalitě. Parťák se musel věnovat knížkám , jelikož ho čeká zkouška z autoškoly. Ale pojďme zpátky k vodě.
     Příjezd k vodě byl až nad mé očekávání radostný z pohledu takového , že jsem byl téměř u vody sám a mohl si vybrat své místo , i když první flek kam jsem měl namířeno byl obsazen , ale už v dáli jsem viděl  druhé místečko kde se usadím a je volné a okolo nikde nikdo." Paráda." Sedám do auta a vyrážím na ono místo. Dál to známe všichni , postavení  bivaku, nakrmení lovného místa asi 50ks kuličkami a dopravení montáže tam kde si jen přejeme. V průběhu dne se již nic zázračného nestalo , až na jednu popletenou plotici. Přichází noc a jak už je v naší republice známe , stahovaní v měsíci září v 22hod.Společnost po celou noc mi dělaly myšky nejspíš měly námluvy , protože takovou aktivitu těchto tvorů v mém bivaku jsem ještě nezažil  , tak bylo aspoň o zábavu postaráno. V sobotu přichází první pořádná jízda na jednu 24mm kuličku a na konci tohoto ne až moc bojovného konce , se v podběráku ukazuje kapřík od pohledu krásný ale v délce asi tak 60-70cm , ihned vpuštěn zpět do svého živlu. Přichází další zakrmení , ať se ty mršky mají k světu. Na hodinkách mi čas ukazuje 2030 hod a máme tu další jízdu , již od pohledu pomalé jízdy tuším větší rybu ."Je tam." Rybu dostávám z volné vody k druhé hraně , která se v tomto revíru nachází tak 10m od břehu. Kapr již zpozoroval nebezpečí a dostal do sebe novou energii poháněnou ocasní ploutví.  Po dlouhém boji , kapr jezdi tam a zpět podél hrany a jak přišla jeho chvíle tak si to mašíroval tam kde jsem ho již musel zabrzdit a tato majestátní ryba plná energie získává svobodu a po dlouhém, těžkém souboji má vítězství na své straně. Mé rozčarovaní nad tímto soubojem bylo obrovské , každá prohra bolí a tím víc s těmito krásnými vodními tvory. Proto je kaprařina taková jaká je a je pořád plná výzev. Již teď se připravuji na další setkání s tímto rozehraným bojem , který pro mne skončil prohrou. Kapří světe těš se. Po zbytek této víkendové výpravy už zbyli jen oči pro okolní přírodu a hlásiče zůstali němé.



Zase znovu co nejdřív  s pozdravem Tomáš Procházka ( Špacír )

Žádné komentáře:

Okomentovat