neděle 16. září 2012

Pokus o nápravu z předchozího týdne...Výprava 14.-16.9.2012



Tentokrát již s parťákem jsem vyrazil opět na tu samou vodu  , na které jsem již strávil předchozí víkend a kde jsem měl jisté důvody se vrátit. Příjezd k vodě byl opět v ranních hodinách a místo kam jsme chtěli  , bylo volné. “Výborně“. Následuje rozbalování , nakrmení lovných míst a co víc? Čekání na ten vytoužený záběr. V ten den se již nic zásadního nestalo a tak s plným očekáváním čekáme na druhý den.
     Přichází sobota , kterou jsme strávili vymyšlením nad různými maličkostmi , kde by se dalo ještě něco vyšperkovat a také přípravou návazců. Večer se blížil nenávratnou rychlostí a na hodinkách odbíjí 20hod a v ten moment se mi rozezvučí signalizátor. V tu dobu byl parťák u kamaráda kterého jsme dlouhá léta neviděli.  Rybu zasekávám a na pár pokusu tasím do ruky vysílačku a volám na pomoc s podebíráním Martina. Ten po úspěšném 500m sprintu přibíhá a je tu včas. Kapr je již u břehu a úspěšně zdolán na dvě 24mm boilies masové příchutě."Díky" Při měření a vážení metr ukazuje krásných 76cm a váha 8kg. Toto sice byla ryba krásna , ale byla jen takovou náplasti na ráně, kterou mi do srdce vryl souboj s předchozího týdne. A proto mám důvod , se tam opět vrátit a čekat na tu svoji hvězdičku v této vodě. Za tento den to bylo již vše a v neděli přichází parťákovi Martinovi pár bílých ryb a mě již při balení přišla jízda , kterou jsem sice zasekl ale po pár vteřinách získává ryba svobodu. Sice každý záběr , který je neproměněn mrzí  , ale co , jsou jiné dny a jiné příležitosti kdy ten den „D“ s tím svým kaprem přijde.






Špacír se svým věčným parťákem Stomartem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat