středa 20. srpna 2014

Souhrn všeho podstatného z poslední výpravy

Po příjezdu k vodě, mi moc do smíchu nebylo, radost mi kazili všude přítomní rybáři. Ale i tak jsem si našel místo v obklopení místních domorodců. Zprávy od vody co jsem se dověděl nebyly přívětivé, ale ja optimista, to bral s rezervou. Vše jsem rychle rozbalil, jelikož jsem pár km od místa kde jsem se usídlil, projel pěknou bouřkou. Během hodinky bylo vše připraveno na noc. V ten den přišel slibný lysec okolo 60-70cm. Nastal den D, a to sobota. Kolem oběda dojel parťák s přitelkyní a taky samozřejme naší malou parťačkou Zoe. Po dlouhé debatě především o rybách, se blíží večer. Příchází 21hod a mám druhou jízdu na svém pravém prutu, kde jsem měl nastraženo KokPro od DH v 18mm. Po delším boji se v síti podběráku vystavuje dlouhé, nízké, šupinaté torpédo, které mě potěšilo s mírami 93cm a váhou 12,60kg.
Krasné otevření sobotního večera. Po necelé hodině, přichází razantní jízda, která mi vyhazuje prut ze svého místa a ja startuju a jen zvedám prut. Kapr si bere metr za metrem a s bojem stoupá adrenalín. Vše tiše komentuje přitelkyně Martina, která do teď netušila, co se při takovém boji za adrenalín dokáže vyvinout :) mírně ji vkládáme do duše, ať s tím chvíli přestane :) Boj končí a vím, že ryba je těžká, jen jsem netušil, že zrovna tato ryba bude mým novým osobáčkem. Je to opět šupínáč, kterému zachutnal panáček s kokem a pop-up nba + ananas, opět od DH. Míra opět 93cm a váha neskutečných 15,90kg.
A to nebylo všemu konec. Po půl hodině příchazí další záběr, uspěšně zasekávám, jenže po pár dlouhých minutách, se stalo něco, co si dlouho budu přemítat v hlavě a ne jen já a špekulovat nad tím co se vlastně stalo. Přišlo vyřiznutí ryby a po pár otáčkách byla montáž na břehu, ačkoliv si ryba brala metrů a metrů vlasce. Záhada nebude podle mého nikdy vyřešena :)). Tento den už končí. Poslední den dochytávame jen do oběda a Martin si také šáhl na rybu a to na menšího lysce, který neměl do váhy, ale za to do krásy. Za pár dní, se opět budem hlásit.
Děkujeme za sledovanost!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat