pátek 15. srpna 2014

Po dvou mesicich pustu, opet u vody

Po dvou mesicich opet u vody. Bohuzel driv jsem se k vode nemoh dostat, casove vytizeni bylo velke a tak se muzu opet hlasit od vody. Prijezd byl velmi hekticky, v polovine cesty k vode jsem si premital jestli jsem nic nezapomel a prece jsem si vzpomel, ze v mem plne nalozenem aute schazi podberakova tyc. Musel jsem absolvovat cestu zpet a tuto chybu napravit. Ted uz je vse v poradku a pruty jsou na svych mistech. Jeden z nich ma na svem konci KokPro v 18mm na deckove montazi, druhy jsem zvolil na stylu holandskeho a to Spice 'n cheezy. Ted si dopravam domackeho kulinarstvi od sve maticky a za to ji dekuji. Nic lepsiho neni a zrovna u vody. Pocasi se prave uklidnilo a cekam bourku, ktera se zene v dalce. Dojde dnes nejaka big mama, pevne verim ze ano. Partak se svou pritelkyni by meli dorazit zitra a tak se sance na ulovek zase o neco zvetsi. Jezero je obklopene vsude pritomnymi rybari a zpravy od nich ohledne ulovku jsou nemile. Snad se to vse zmeni...

Žádné komentáře:

Okomentovat