středa 15. května 2013

Signalizátory Vimarco VPRO-XTR

Pro letošní sezónu jsme se rozhodli pro změnu signalizátorů. Jak já, tak i parťák jsme chtěli něco, co by v sobě mělo už zabudovaný vysílač a my mohli využívat bezdrátový příposlech. Výhody jsme viděli hlavně v tom, že si můžete libovolně rozestavět pruty a neomezuje vás žádný drát. Po pročítání diskuzí týkajících se těchto témat jsem narazil na firmu Vimarco. Jedná se o polskou firmu, moc jsem toho o ní nevěděl, ale líbil se mi celkový vzhled signalizátorů a co konkrétně u mě rozhodovalo byla příznivá cena. Jelikož má firma v ČR zastoupení, rozhodl jsem se objednat si sadu  signalizátorů 3+1 VPRO-XTR tady z ČR. Po objednání se 14 dní nic nedělo a já nevěděl co se s objednávkou děje, tak jsem se ji pokoušel stornovat. Po domluvě s kamarádem Štěpánem, který měl zájem o jinou řadu téže firmy jsme se domluvili, že je objednáme přímo z Polska. Za 14 dní jsem měl sadu doma a nemohl jsem se dočkat kdy ji vyzkouším u vody. Mezitím se mi ozvalo zastoupení z ČR, že měli problémy se skladovými zásobami a má sada je na cestě ke mě. Nakonec jsem zásilku neodmítnul, jak jsem měl původně v plánu, ale po domluvě s parťákem si ji vzal on. Co mě však hned v první řadě u sady z Polska překvapilo bylo, že jeden pípák hned po rozbalení nešel. Tak se ze startu vyřizovala reklamace, která probíhala výměnou kus za kus.  Do dnešního dne mají jak má sada, tak parťákova sada okolo 20 dní u vody, kdy zažily počasí od mrazu, 3 dny deště v kuse, po slunečné počasí. Co se týče parťákovi sady obstává bez poruchy, jen se mu někdy stává, že se mu vlasec zachytává o hranu kde se prut ukládá do hlásiče. Co se týká mé sady, po deštích se asi dostala někudy do signalizátorů voda a hlásič se mi začal sám od sebe zapínat a měnit nastavení. Rozhodl jsem se, že po následující výpravě sadu pošlu na reklamaci a po domluvě se zastoupením Vimarca v ČR mi sadu vymění za vylepšený typ. Jedná se o sadu  VPRO-XTR plus. Sice budu muset něco doplatit, ale jsem zvědav jestli změny budou znát a budu mít se sadou více štěstí než dosud. Ale zpět k sadě VPRO-XTR a jejího představení.
  • Hlásiče mají pogumovaný povrch.
  • Disponují osmi stupni nastavení hlasitosti, kde je možné nastavit úplné ztišení zvuku, kdy je indikace záběru znázorněná vizuálně a také na příposlechu.
  • Dále je zde nastavení citlivosti  v 8 stupních.
  • Lze nastavit 8 různých tónů. 
  • Napájení hlásiče je řešeno 9 V baterií.
  • Hlásiče obsahují 3,5 mm jack pro připojení svítícího swingru.
  • Je rozlišen padák odlišným tónem. 
  • Upozornění na slabou baterií. 







Vlastnosti příposlechu
  • Příposlech, má jak hlásiče pogumované pouzdro.
  • Obsahuje 4 kanály pro hlásiče, které jsou rozlišeny různou barvou diody (modrá, zelená, žlutá, červená).
  • Nastavitelná hlasitost v 7 stupních + vibrace.
  • Příposlech přejímá nastavený tón jako je nastavený na hlásiči.
  • Indikace při slabém stavu baterií.
  • Napájení 9 V baterií.





Podrobné nastavení celé sady chystáme do připravovaného videa.

Žádné komentáře:

Okomentovat