neděle 21. září 2014

Víkendová akce

Opět jsme podnikli víkendovou akci na svazové vodě. Tentokráte bez online zpráv. Příště se to snad už povede. Povedlo se mi chytit pár krásných ryb, mezi které se připletl i sumík. Martin toho moc pro tento víkend nenachytal, co se týče hodin, celou sobotu trávil na dnech Nato a přijel až večer, což už mu moc kaprohodin nezbývalo. Já jsem dokázal posunout opět svůj osobáček o trochu výše.
  V 20:15hod. slyším jen pomalu se otáčejicí cívku, kde ani signalizátor nepípne. Jdu k prutu a čekám. Po pár vteřinách se cívka roztáčí a já přisekávám. Po krásném boji se v podběráku obrací kapr neskutečné mohutné stavby těla. Váha nádherných 18kg a 92cm. V první moment jsem myslel, že je to Martinův kapr, kterého vytáh na předchozí výpravě. Ale prozkoumání fotek to vylučuje a vyvrací tento nepoměr v délce i váze. Neskutečná euforie. Pár minut po puštění ryby, přijíždí Martin. Poté přišlo ještě pár ryb od 6 - 9,5kg. a završil to sumec o délce 140cm. Chytáno bylo opět na KokPro od DH.
18kg, 92cm


140cm


Žádné komentáře:

Okomentovat