středa 2. července 2014

Cas krmeni

Prave jsem trochu zakrmil. Sebe jsem osidil kupovanou sekanou s chlebem, ale rybam jsem dopral a obral psa o trochu granuli:) I kdyz tady mam taky dobroty, o tom ale priste. Sice jsem puvodne nechtel moc krmit, v planu jsem mel davat okolo montaze jen par kulicek. Rozhodl jsem se udelat v taktice trochu zmenu. Mel jsem sebou zbytky metodaku, k tomu jsem daval bud cele nebo pulene koule a jak uz jsem psal i rozdrcene granule, aby se smes dostala i do sloupce. Chci trochu zaujmout ryby na krmne misto, kde chci umistit jednu kulicku koka v 18 mm. Kdyby ryby nebyly vazne vytrene a moc neprijmaly potravu, chci bokem krmneho mista umistit druhy prut s kokem v 14mm, jen uvazuji jestli dipovanou kulicku nebo ne. Myslim, ze mensi sousta by mohly prijmat lepe nez velke. Okolo 18 hod to planuji prehodit.

Žádné komentáře:

Okomentovat